středa 9. dubna 2014

Hackeři hromadně útočí na počítače s Windows XP

Jen pár hodin poté, co Microsoft přestal záplatovat Windows XP, odhalili hackeři v tomto zastaralém operačním systému celkem 435 kritických bezpečnostních chyb, které jakoby křičely na celý internet: „Pojď a zneužij mě!“.
Útok na sebe nenechal dlouho čekat. Ještě před snídaní napadli hackeři skoro všechny počítače s XP a podmanili si nejen jejich software, ale překvapivě i hardware včetně myši a podstavce pod monitorem.
Z pc mi vyletěl hard disk, rozřezal kuchyňskou linku, čerstvě upečený koláč a plynové potrubí,“ běduje Hynek M., který se až doposud odmítal vzdát svých milovaných XP. „Byla to chyba, kterou jsem teď odčinil tím, že jsem při nákupu Win 8.1 nechal zděšenému prodavači spropitné.“
Hackeři se nemohli dočkat konce podpory Windows XP.
Nejdřív se mi zhroutil operační systém a pak i svět,“ fňuká zas Marcela F., která se už tři hodiny marně zkouší dostat na svůj oblíbený mimibazar.cz. „Možná to bude asi tím, že mi už hodinu šlehá z počítače oheň a že klávesnici vcucla digestoř,“ analyzuje situaci. „Až odjedou hasiči, určitě si koupím Win 8.1. Ale mohlo mně to vyjít levněji, kdybych byla o trochu míň blbá a pořídila si nový operační systém včas.“
Svou chybu přiznává i IT manažer jedné nejmenované chemičky, která dnes ráno lehla popelem: „Kdybych ty xpéčka vyhodil včas, tak se to nestalo. Jejich instalační disk mi omylem spadl do kádě s koncentrovanou kyselinou dusičnou. V panice jsem pak omylem otevřel výpustní ventil s acetonem a zapálil si.“
Nutnost upgradu přiznávají i úplní lemplové, když jim na ulici přispějete na pivo a cigarety: „Sice na nový Wokna padnou úspory na auto, ale žádná rozkoš není zadarmo, jak říkávala moje bejvalka, než ji zatkli za prostituci.“
A co vy? Už jste si také pořídili nový operační systém od Microsoftu? Nebo chcete vyhořet? Nebo dokonce zemřít?
Uživatelé Windows XP musejí být ode dneška připraveni na vše.

(komerční sdělení)

Žádné komentáře:

Okomentovat