středa 18. února 2015

Válková si před rezignací prošla peklem

Válková namalovala, co s ní prováděli.
Také nás, stejně jako celou řadu dalších redakcí, navštívila ministryně spravedlnosti Helena Válková, aby vylíčila, jak to doopravdy bylo s její rezignací. My jsme jí však nabídli i nocleh s polopenzí, a tak měla čas nejen všechno odvyprávět, ale i namalovat, protože v redakci se zrovna povalovaly olejové barvy a plátno s paletou a štětci.
Válková píše prezidentovi.
Jen jsem si dovolila kritizovat, že mě MF Dnes a Lidové noviny nevychvalují, i když patří Babišovi, a už se na mě vrhli. Že prý spravedlnost může být možná slepá a hluchá, ale blbá určitě ne,“ líčila nám, když po dvou dnech usilovného malování usychaly barvy na jejím obrazu a my konečně mohli vidět, jak krutě s ní v sídle Agrofertu zacházeli. „Já sama odejít nechtěla, už jenom kvůli tomu, že se mi minulý měsíc konečně podařilo najít na ministerstvu kantýnu. Ale oni že musím, a dobrovolně. Nutili mě jíst najednou špekáčky z Kosteleckých uzenin, Vodňanské kuře a jogurty Olma. Zapíjet jsem to musela řepkovým olejem. K tomu hrálo rádio Impuls. Pak mi předčítali úvodník z MF Dnes, což už bylo evidentní porušení Ženevských konvencí.“
Válkovou definitivně dorazil rohlík z Penamu, kterým se ji Babišovi lidé pokusili opít, a konečně dobrovolně souhlasila s rezignací.
Pokořená ministryně nám ještě v rychlosti načrtla tři další obrázky, pak se vydala do další redakce.

1 komentář:

  1. Cože? To je novodobé otroctví! Babiše by měli zavřít! Je to diktátor!

    OdpovědětVymazat